Tens la joia amagada a les muntanyes i als rius, tens la pau de les estrelles i el silenci del sol.
Els ocells que tu empares m'ho han dit...

dimecres, 11 d’abril del 2012

ENTREVISTES DE SETMANA SANTA (4)


ALBERT VILADRICH, Monitor i participant de Camps
LAlbert 20 anys i és de Barcelona.Colonierode tota la vida, ha anat passant i creixent al llarg de totes les tandes que ha fet. Potser no ho sembla, però és un enamorat de Pineta, i currante com el que més. Ha descobert Camps aquesta Setmana Santa.


A quina edat vas començar a venir de nen a Colònies? Per què?
Vaig començar fent Mitjans 1, i el meu germà gran també ja feia alguns anys que venia. I originàriament el meu pare també venia aquí de colònies quan era nen! He vingut cada any excepte un estiu, que em tocava Bungaló, perquè els meus amics tampoc no venien aquell any.

Quants anys portes fent de monitor?
Aquest serà el tercer any. He fet un any de Mitjans 2 (Pineta 1), i ara faré el segon any com a Animació. El primer any vaig fer el grup que em tocava, vaig tenir nens i vaig veure el que hi havia. Lany següent es va haver deforçaruna mica un grup dAnimació, però va sortir un grup molt xulo! I vaig veure que Animació era més per mi que no un grup de nens, per vàries coses.

Què és el que t’agrada de fer Animació?
Primer, que no deixes mai de tenir nens en realitat, duna manera diferent els segueixes veient igual: a les estones lliures, a les nits comunes, pots anar dexcursió acompanyant a algun grup... i pots estar i formar part daquests moments xulos que marquen una tanda. I penso que fent Animació ets un pilar important de la tanda, des duna altra prespectiva diferent a la de fer de monitor amb nens. A part, jo sóc una persona que per molt que porti dies fora de casa, necessito moments per mi, i amb els nens no podia tenir aquests moments de parar i desconnectar, sense haver destar pendent de mil coses durant els 15 dies. Animació també requereix molt de treballar en muntar decoracions i nits comunes, però és una cosa que magrada. I amb la resta de monitors del grup dAnimació et fas molt més! Amb la gent que vaig fer grup lany passat els coneixia, però des daquell estiu ha canviat moltíssim la nostra relació, cap a millor! Comparteixes petits moments que uneixen molt, encara que siguin de feina, com fent els Timbalers.

I en els pròxims anys, et planteges seguir fent Animació?
No m’importaria fer-ho algun any més, inclús tornar a fer algun any grup amb nens. Però realment el que m’agradaria provar seria fer Adolescents, els nens són més grans i la relació amb ells és diferent.

Per què la gent conegui alguna altra cosa de tu, què estàs estudiant?
Estic estudiant una doble titulació de Dret i Ciències Polítiques a la Universitat de Barcelona.

I és la primera vegada que puges a Camps, veritat?
Sí, és la primera! El primer any no ho tenia molt clar, i l’any passat no vaig poder per exàmens.
El que he pogut veure fins ara magrada, perquè anem treballant i fent coses a la casa, però també hi ha molt de temps per passar amb la resta de la gent; sobretot amb gent daltres tandes amb qui només havia creuat quatre paraules pel despatx i ara estic veient que és gent amb qui mhi porto i mho puc passar bé.

Què creus que t’ha aportat venir a Pineta tots aquests anys?
Moltes coses, jo penso que mha fet créixer com a persona. En les relacions amb les persones, el fet de tenir un lloc a lestiu on tenir ganes de tornar per veure la gent, i... les coses que només passen aquí a lestiu a Pineta. Jo realment estic molt content dhaver vingut. Recordo que els meus pares el primer any em van haver de forçar una mica perquè vingués, però ara estic molt content que ho fessin. Content per la gent que he conegut, per viure les coses que he viscut i aprendre tot el que he après, en tots els sentits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digue's la teva!