Tens la joia amagada a les muntanyes i als rius, tens la pau de les estrelles i el silenci del sol.
Els ocells que tu empares m'ho han dit...

dimecres, 11 d’abril del 2012

ENTREVISTES DE SETMANA SANTA (3)


MARTA CILLER, Monitora i cuinera a Camps
Mataronina, 21 anys. Estudia Enginyeria dedificacions (antiga Arquitectura Tècnica) a lUPC, així que lany vinent tindrà la sort de lluir la carpeta dissenyada per lAlbert Gràcia. Reincorporació a Colònies, i nou pinxe de lAlba Girbau a la cuina de Camps.



Explica’ns com va començar la teva història a Pineta.
Jo vaig venir de nena, vaig fer Mitjans 1, Mitjans 2, Grans i Sa Tanda, i després ja ho vaig deixar.

I llavors, vas tornar per fer Sensi?
No ben bé. Vaig apuntar-me a fer el curs de monitor a Adhara, un curs que es feia a Escola Pia Sant Antoni. I després vaig fer les pràctiques durant lestada de Joan Profitós lany passat aquí a Pineta. Vaig retrobar-me amb el Roger Fàbregas, el Cesc, la Maria Sans... que són gent de la meva promoció i que em va fer molta il·lusió tornar a veure. Mho vaig passar molt bé, em va tocar i vaig pensar:magrada molt, menrecordo de quan era petita, i vull tornar-hi.

I aquest any ja fas tanda com a monitora de CJT?
Sí, faig Infantons 2, Menuts. Estic amb lAbdon, la Ire, lAnna, la Gisela. Encara que no hi ha ningú de la meva promoció, em fa il·lusió i en tinc moltes ganes. I més endavant, magradaria venir com a monitora a Pineta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digue's la teva!