Tens la joia amagada a les muntanyes i als rius, tens la pau de les estrelles i el silenci del sol.
Els ocells que tu empares m'ho han dit...

dimecres, 11 d’abril del 2012

ENTREVISTES DE SETMANA SANTA (2)


JORDI PUIG, Sensi
17 anys i viu a Bigues i Riells. Estudiant de Batxillerat Humanístic, és un enamorat de la música i estudia al Conservatori de Granollers, on toca instruments de percussió, el trianglei des de fa poc ha descobert també la seva vocació teatral. Vol ser monitor de Colònies Jordi Turull, i per això sha apuntat a fer Sensi 1 durant aquesta Setmana Santa. Ja ho diuen jaque la percussió transmet bones vibracions!

Quants anys fa que estàs a Colònies, Jordi?
Ui pocs! Vaig començar a Enrola’t, a Espot, que només es va fer un any, i aquest és just el 4t any.

I com vas conèixer Colònies?
A través dun amic de Granollers, lAlbert Serra. Ell em va recomanar aquestes colònies, i no men penedeixo gens!

I què et semblen?
Doncs cada any venia i pensavaostres, que xules aquestes colòniesi veia que els monitors sho curraven moltíssim i que lany següent no podria ser millor. Però cada any se superava!

I Caravana, què ha significat per a tu?
Ha estat genial. Jo penso que Caravana mhaobertla meva faceta dactor. Realment el teatre em va agradar molt, i al tornar em vaig apuntar a fer teatre. Ara tot just estic fent Sensi, però com a monitor magradaria molt fer la tanda de Caravana, encara que que han de passar alguns anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digue's la teva!